Endorfiner

Hemma igen!
Lite skönt och lite trist.
Mötte upp Peter igår kväll på Butlers.
Vi hängde i baren och pratade strunt.
Tomas spelade skivor.
Mycket lugnt och trevligt.
Efter Tomas slutade gick vi en sväng till Kullgrens.
Det var jag och en hög med pojkar.
Kul !!

Jag och Tomas diskuterade för- och nackdelar med onenightstands. (Vad skumt det ser ut när man skriver ihop det.)
Det är ju uppbyggande för självförtroendet med lite uppmärksamhet,
men tyvärr händer det ju sällan när man är nykter.
Alkohol är inte till min fördel i det läget.
Vi kom slutligen fram till att fördelarna överväger nackdelarna,
så hur gick det Tomas? Gick du hem igår eller...??
Det är ju lika bra att passa på så länge man får möjligheten och det finns någon som är intresserad;)
även om kärlek är det jag egentligen vill ha.
Jag hamnade på McD med J och mötte fler jag kände...pojkar.
Jag smet iväg ensam med fyra trevliga erbjudanden i bagaget.
Det kändes oerhört bra.
Idag har jag en behaglig känsla i kroppen.
Jag är glad att vi hade det samtalet Tomas.
Det är lika bra att passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0