måndag

Helgen har varit super.
Lugn, skön och social.
Barnen har skött sig exemplariskt.
Jag mår förträffligt när jag är hos familjen Sunde och jag sover så gott på natten.

Karin jag glömde att tacka så mycket för skorna, kläderna och kameraväskan:)
Jag är så ohyfsad, sorry.
Tack tack !!

Idag är det mörkt grått.
Idag blir det inte ljust ute alls.
Molnen är så tunga.
Det regnar.
Tänk att vi orkar leva i det här klimatet.
Det är tur att jag har haft en sån stärkande helg
annars hade jag nog bara gråtit hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Min helg var på jobbet, men nu stärker jag mig med 9 dagars ledighet :-)

2009-01-12 @ 15:25:50
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anna T

Kommer gärna förbi imorgon, jag slår en pling runt halv tio imorgon. Kul! Hör imorgon ha en bra kväll. Tips, dra igen alla gardiner låt ljusen flöda och total förträng Sveriges pissväder och dröm dig bort...

kram

2009-01-12 @ 18:13:19
Postat av: Anna T

Kommer gärna förbi imorgon, jag slår en pling runt halv tio imorgon. Kul! Hör imorgon ha en bra kväll. Tips, dra igen alla gardiner låt ljusen flöda och total förträng Sveriges pissväder och dröm dig bort...

kram

2009-01-12 @ 18:13:38
Postat av: karin

Hej:) Tack för besöket.Du glömde inte att tacka. Kommer snart ner. Är alldeles för dålig på att ta den korta resan. Kram

2009-01-12 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0