Tråååkigt!

Jag har svårt att ta mig ur min bubbla.
Det är så tråkigt.
Oföretagsam är ett bra beskrivande ord på mig just nu.
Jag isolerar mig i min lilla lägenhet och kommer knappt utanför dörren på dagarna.
Det behöver jag ju inte när jag jobbar hemifrån.
Om en och en halv vecka står mitt kontor klart nere på labbet.
Det kommer att bli bättre för mig att inte jobba hemma längre.

Min extralillasyster, Erika, har varit här både igår och idag och fikat.
Fantastiskt trevligt och tur för mig annars hade jag verkligen varit helt osocial.
Hon har klarat teoriprovet idag. Hurra Hurra !!
Om jag skulle göra det provet idag så är det tveksamt om jag hade klarat det.
Trafikreglerna hade jag nog kunnat men alla detaljer om
hastigheter vs bromssträckor, hur tungt man får lasta och
hur fort man får köra med olika släp hade jag nog kuggat på.

Nej suck, jag har så tråkigt.
Jag vill ha kärlek.
Nu har jag väl varit singel tillräckligt länge?
Jävla skit !


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fram för fler kärleksbubblor istället för tråkbubblor!

2009-01-07 @ 16:51:21
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Klas

bubblor efter kärlek brukar väl vara något för hud?

2009-01-07 @ 21:41:54
Postat av: Anna T

Känner igen det där med isolering, det är ju för f*n bara jag hemma på dagarna (synd jag inte visste att man kunde kika förbi dig på fika ;)och sen när alla andra slutar sina jobb då börjar jag... men det är så skönt att ha börjat repa nu och det är ju en del dagtid också så man träffar någon mer än Leon (älskar att vara med honom, men våra diskussioner blir ganska enformiga. _Han - mamma mamma

jag -Ja Leon vad är det? Han -maaaammmmmmaaaa sen går vi igenom alla läten vi kan och så börjar det om osv :))

det är vi som är på Carlia så kom jättegärna och se :)

kram

2009-01-08 @ 20:05:35
Postat av: malin

Ja jag håller med dig Annelie (även om det var roligt Klas) och Anna skicka gärna iväg ett sms eller slå en signal om du har tråkigt.

2009-01-10 @ 01:02:50
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0