Jag lovar att bättra mig !

Jösses !!
En knepig start på det nya året minsann.
Jag drog på ordentligt första helgen 2009.
I fredags kom mina härliga kamrater
Magnus och Anna, Sara, Martina och
hennes väninna Elisabeth och min mor på besök.
Det var lugnt och trevligt.
Halv tolv gick vi på mortens.
Där började det gå utför...
Efterfest??
Jo men visst.
Välkomna hem till mig.
Jag har bestämt för mig att det var trevligt.
Varför min raggsocka prydde granens topp när jag vaknade,
har jag däremot väldigt vaga minnen av.
Vem som krashade ett glas minns jag inte riktigt heller om jag ska vara ärlig.
Det gjorde naturligtvis ingenting att det gick sönder ett glas,
men det var när jag trampade på några små glasbitar på
lördagsförmiddagen som jag insåg att minnet svek lite.
Det är alltid väldigt jobbigt.
Jo, Cathrine, Magnus och Karin, om ni tyckte att jag verkade lite underlig
i telefon så var jag nog inte helt ok vid det laget och samtalen är ganska "blurriga" för mig.
Lördagen och söndagen försvann i ångest.
Jo, jag sov ikapp lite på lördagen så jag kunde jobba på söndagen, dock lite darrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0