välkommen fredag

Jag sover inte ordentligt.
Jag somnar till men vaknar hela tiden
och vrider och vänder mig.
Jag vet inte riktigt varför.

Idag är jag trött.
Veckan har varit uttröttande
ur sömnsynvinkel.

Jag ska i alla fall ta mig ur min puppa idag.
Klas och Kattis kommer förbi och har nog med
sig nysingeln Jörgen. Nej, han är inte min typ.
Väldigt trevlig dock så det ska bli kul att dom kommer
och umgås.
I morgon ska jag och Simon åka till familjen Sunde i Fredrikstad.
Det ska bli så skönt.
Jag trivs så bra där hos dom i det härliga men så här års iskalla huset.
Ser fram emot en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag önskar dig en solig, trevlig helg!



//Åsa

2009-01-10 @ 00:21:38
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: Anna T

Härligt att komma iväg lite, ha det toppen i Fredrikstad, eller vänta det kanske var igår ni var där så jag formulerar om mig. Hoppas ni hade kanon i Fredrikstad :)

Vad sägs om att jag bjuder in mig och Leon helt fräckt på fika typ imorgon, tis eller ons? Om du arbetar hemmifrån denna veckan också? Eller så kan jag vara lite mindre krävande och välkomna dig hit upp på en fika :) om du inte har något emot att kliva in i ett bombnedslag av grejjer :)

kram!

2009-01-11 @ 11:41:42
Postat av: malin

Tack Åsa

och Anna: På tisdag hade det passat bra om du ville komma förbi på en fika. Det hade varit kul!

2009-01-11 @ 23:35:06
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0