sliten

Både helgen och resten av veckan har varit lite tuff.
Det är skönt att Simon kommer hem idag.
Den här helgen kommer att bli stilla så stilla.

I onsdags var jag iväg med Sari och Lars och ett helt gäng australiensika musiker.
Vi åkte till Hunnebo och tittade på havet och åt räkor, kräftstjärtar i vitlök och nybakt bröd.
Otroligt gott och alla var nöjda.
Spelningen på kvällen var vansinnigt bra.
Det är så kul när man får uppleva något extra.
Det firades friskt efteråt och gästerna var så glada och nöjda över att bli mottagna på ett personligt sätt.
Efter 6 veckors turnerande gillade dom verkligen att bli omhändertagna och
få hemlagad mat, en guidning av fina västkusten och att slippa bo på hotell.

Igår skulle jag och Peter ha spelat på Butlers men vi fick ställa in.
Peter var sjuk. Annah och hennes syster hade bokat bord så jag
gick ner i alla fall och åt tillsammans med dom. Det var så länge sen vi sågs.
Det var väldigt mysigt men jag var helt slak efter onsdagspartyt så det blev tidig hemgång.

Nu ska jag ta en fika på Yerba och sedan handla och hyra film.
Jag känner mig lite sliten och meningslös.
Längtar efter sol och bad så jag får ha lite hälsosam semester också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0