tillfälligt...

Sitter på bussen på väg hem från Nyköping och lyssnar på musik.
 Grohed (!) stannar bussen...nähe det var några som ville gå på.
En halv festival närmare bestämt.
Jag kom i samspråk med mina bussgrannar och eftersom ïngen av mina
kamrater svarat på mina nödanrop så var jag ännu mer angelägen.
Det var väldigt trevligt.
Butlers verkade bra och vi sällskapade en stund.
Råkade på en annan vän som oväntat var ute.
Vi fick sällskap av fyra västeråsare.
Lisa kom och gav mig stor glädje med sin närvaro.
Resten av kvällens smtalsämnen handlade om sex.
Jag tror att storprataren Kristoffer hade det lite jobbigt sexuellt hemma.
Vi hade i alla fall vansinnigt roligt.
Fler människor som man kopplar till som bara försvinner ur ens liv.
Just den detaljen är lite trist...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Malin. Det var kul! Underhållande, om än lite tragisk, enkelspårhet från den mannen.

2009-07-05 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0