Hej Malmö

Nu sitter jag på ett hotellrum mitt i mysiga Malmö.
Äntligen får man väl säga.
Vilken resa.
Det var ett lokaltåg som man max åker en timma i normala fall.
Jag satt i tre timmar och jävlar vilka obekväma säten. 
Fy fan!! Min rumpa gör ont.
I morgon ska jag upp tidigt och skjutsas iväg till en idrottshall.
Där ska det hållas distriktmästerskap i cheerleading.
Jag ska vara på allerten från 8 på morgonen till 18 ungefär
visserligen med ett par timmar mitt i med lite ledigt.
Jag jobbar som spotter vilket innebär att jag måste fånga barnen om de faller.
Ja jag måste ju fånga de vuxna också om de skulle falla.
Vilket kanske till och med händer oftare än barnafall.
Vem som än faller så gäller det ju att jag är pigg och snabb.
Så nu måste jag nog sova lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad coolt med Malmö.

Vi bodde där för ett år sen på ett hotell mitt i stan. Det var ett comfort hotell och det var inrett i afrikanskt tema. Mitt i smeten.

Håller du på med cheerleading?? Coolt!



Happy helg!

2009-03-28 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0