Klantigt

Jag och Peter gick till GG igår kväll för att lyssna på Governor Andy.
Det höll på att sluta tråkigt, nu blev det bara sent.
Jag var utan cigaretter och frågade Peter om jag kunde få en av honom.
Det var nästan dags att gå hem så Peter sa nej, antagligen för att han
tyckte att jag skulle vänta med att röka tills vi ändå skulle gå.
Det gillade inte jag.
Komma här och bestämma, va!
Jag tog mina grejor och gick, sur.
När jag kom hem insåg jag att nycklarna var borta.
Jag ringde Peter - inget svar. (Jag hade redan glömt att jag var sur på honom.)
Jag hade träffat Johan tidigare och fick ett infall och ringde honom.
Han stog utanför GG och väntade på sin flickvän som jobbade i baren, så han ringde in till Sara (flickvännen) som gick och kollade efter mina nycklar och hittade dem, HURRA !!!!
Jag gick och mötte dem, fick nycklarna och kunde äntligen komma in till min gosiga säng.
Det blev bara så fantstiskt sent vilket resulterade i en rejäl försovning i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0