Hemma igen efter SM i Cheerleading

Med två färska skador kom jag hem för bara en timma sedan.
Jag skar mig mellan fingrarna när jag sträckte ett av mattans kardborreband,
sedan fastnade jag i sargdörren i full fart och jag lovar jag höll på att bryta av hela
ringfingret men jag vred mig loss och skar samtidigt av en hel bit av fingertoppen.
Det var de dramatiska spotterskadorna i helgens SM i Cheerleading.
Jag som är tuff jobbade ju på hjältemodigt ändå:)
Om man inte har varit på en cheerleadingtävling någon gång så tycker jag att det är dags att
kolla in klassen på akrobatik, gymnastik och dans som bjuds på en tillställning som det svenska mästerskapet i nämnda sport. Klippet nedan är från årets DM eftersom det nya inte har hunnit komma ut, men detta är laget som inte bara vann sin klass utan också
det största priset "Mest minnesvärda framträdande".
 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Sjukt snyggt uppträdande!

2009-05-24 @ 00:55:30
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0