Nöjd efter helgen..

Ibland är det mycket av roligheter.
I torsdags spelade jag och Peter på Mortens.
Det var mysigt och det kändes ganska bra.

Det blev ju lite sent förstås och fredagen var trög.
Sandra kom till mig strax före sex och vi
drog genast iväg till Göteborg med tåget.
Vi mötte upp Stefanos (och bonuskompisen, Kostas)
och Patrik och Ola på en Indisk restaurang på 1:a lång.
Jäklar vad god (och stark) mat vi åt.
Vi fortsatte upp mot Linné och avslutade kvällen på Rockbaren.
Förutom den där jävla idioten på Rockbaren som var övertygad
om att jag snott hans öl var det en perfekt kväll.

Jag var förvånande pigg på lördagen och tog en sväng på stan.
I efterhand har jag funderat på om jag verkligen var helt nykter
eftersom jag promenerade in på en möbelaffär
i stan och impulsköpte ett alldeles för dyrt köksbord...
Försäljaren tittade lite underligt på mig och sa försiktigt
"Det var en snabb affär. Ska du betala nu?"
"Japp" svarade jag "det är lika bra att ha det gjort."
Så i veckan kommer det en hemleverans på ett styck köksbord.

På kvällen åkte jag, sonen och Sara till Mia för att äta god mat och spela poker.
Det gick åt skogen för mig så jag hoppas att det innebär
att jag har lite större tur med kärleken.
Fan, det är väl ändå på tiden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmmm, hoppas man både kan ha tur i kärlek och spel, eftersom jag vann den stora pokerpotten :)i helgen.

I och för sig varar aldig min spel-tur så värst länge....

2009-11-30 @ 15:46:27
Postat av: malin

2009-12-03 @ 09:22:06
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0