solvinterdagen


Det har snöat otroliga mängder snö över Uddevalla.
På min gata i stan är det så mycket snö
och det är redan att jämföra med förra året i
februari-mars då när det stora snökaoset kom.
Idag lyser solen och det är vykortsvackert utanför fönstret.
Nu kan det gärna få lov att fortsätta att vara så här fint
och soligt för nu är jag lite trött i mörkret.
Idag är det torsdag och jag ska få träffa Y som jag
inte har sett sen i måndags morgon.
Barnet ska skotta fram mormors bil för en bra slant
och jag ska laga kläder och titta mannen djupt i ögonen.
Jag ska vara snäll och len och njuta av livets goda.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Happy torsdagskvälls mys!

2010-12-09 @ 15:19:36
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0