onsdag

Skotta, skotta och skotta.
Jag kan ge mig sjutton på att någon annan har tagit
min framskottade parkeringsplats sedan när jag kommer hem.
Jag ska åka till Henrik idag om vägarna tillåter.
Han ska hjälpa mig med bilen, men jag får ju kolla
först så att jag kommer dit och kanske framför allt hem igen.

Idag ska jag och Y gå på lunch på cheers.
Det blir nog väldigt mysigt.
Igår var jag nog lite väl frispråkig i telefon och talade
om vad jag kände utan större omskrivningar.
Efter vissa erfarenheter har jag sagt åt mig själv att jag
inte ska säga sånt för tidigt...men, men, bära eller brista...
Jag är kär !


Kommentarer
Postat av: Annelie

Heja modighet!

2010-02-04 @ 04:14:51
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annah

Kör så d ryker gumman!

2010-02-11 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0