love

...mer snö...suck!

Ett konstant pirr i magen
får mig att inse att jag går omkring och är hopplöst förälskad.
Nej föresten, då hopplöst är det inte längre.
Det är väldigt hoppfullt och jag är glad.

Vi tog en liten eftermiddagsfika för en stund sedan.
Jag berättade om hur arg jag hade varit tidigare
när jag pratade med en kompis i telefon om
en verbalt misshandlande man.
Jag berättade att mannen ifråga var en man av principer.
Y frågade vad det hade med saken att göra.
Jag förstod vart han var på väg.
Jag förklarade då att jag har tidigare kunnat koppla ihop det
med egenskaper som extremt kontrollbehov och svartsjuka som följd.
Vi har nu hamnat i liknande samtal om principer och annat flera gånger
och vi konstaterade att vi är nog lite rädda för våra olikheter
och det är därför som vi kommer till de här diskussionsämnena.
Jag är så kär i öppenheten och samtalet.
Jag är så kär i glittret i hans ögon.
Jag är så kär...

Kommentarer
Postat av: V (moi)

Jävlar vad härligt Mallan.



Länge leve samtalet!

2010-02-27 @ 23:40:36
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0