fan, jävla skit!!

Ibland är lyckan löjligt kortvarig.
Jag är på väg tillbaka till tanken
att jag inte har förtjänat någon kärlek.
Att jag på något sätt har förverkat mina chanser
och att jag nu får stå mitt kast.
Nej, egentligen visste jag ju att detta skulle komma.
Träffar man någon som är nyseparerad så får man väl skylla sig själv.
Just nu skulle jag vilja skylla på honom.
Vad fan skulle han ge sig på mig för.
Kunde han inte bara låtit bli.
Nu är det för sent.
Jag är kär.
Jag vet inte hur det här ska gå.
Oddsen ser dock inte så bra ut.

Kommentarer
Postat av: kim

Oddsen var inte speciellt bra när jag träffade Anders heller, Det löste sig bra. Ta skiten om den kommer och SKYNDA ATT ÄLSKA så länge du kan. Risken finns ju att det går bra, eller hur? :-)

2010-01-26 @ 17:12:34
Postat av: Anonym

Strikt matematiskt måste oddsen av en unik situation vara omöjliga att beräkna eftersom man saknar data. Alltså har vi en helt slumpmässig situation där precis vad som helst kan hända. Oddsen därmed är varken bra eller dåliga. Eller exakt lika bra och dåliga. 5:10, eller 1 av 2. Dvs stöter på honom två gånger kommer det sannolikt lyckas en av gångerna (eller 100 av 200 gånger). Det är väl bra! Fast det är väl inte direkt möjligt att beräkna kärlek. :D



Hoppas det var till lite tröst. Lycka till!

/P

2010-01-26 @ 20:48:44
Postat av: malin

Tack båda två!

2010-01-27 @ 08:30:53
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0