Duktig

Idag har jag varit nästan helt ledig.
Jag har varit runt och gjort viktiga ärenden istället.
Jag har varit hos en mycket duktig kvinna som har hjälpt
mig att se till att jag inte ger simon något mer syskon.
Jag har varit på arbetsförmedlingen för att skriva in mig
eftersom jag gick ner på 75% arbetstid idag igen.
Jag har för tillfället inget extrajobb som fyller upp de sista 25%
och då tänkte jag att jag faktiskt kan stämpla upp till fulltid.
De vill ha en massa gamla papper för att verifiera mitt CV,
så jag fick gå hem och rensa min "viktigapapperpärm".
Där fanns det massvis med gamla intyg på nästan alla anställningar jag har haft.
Nu har jag varit och skannat in allting och skrivit
ut det så att jag kan göra dem lite glada nästa gång.
Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Bra där!

2010-03-02 @ 19:47:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0