I like...

Jag gillar att leva.
Jag vill få ut så mycket som möjligt av min tid.
Det betyder ofta att jag inte sover.
Nu borde jag gå och lägga mig så
jag är pigg och kry i morgon,
men jag vill inte.
Jag längtar och saknar.
Jag har haft en trevlig kväll
med god musik och trevliga vänner runt omkring.
Det blir ju inte så mycket samtal en sån här kväll
eftersom det är fullt upp med musiklyssningen,
men bara att befinna sig i en samling med fina
människor som man tycker om är så härligt.
Jag känner hur full av upplevelser och känslor
jag är och det känns så bra.
Jag gillar mitt liv! 

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Härligt!! :))

2010-03-04 @ 23:17:32
Postat av: Tomas

Rätt grym känsla det där.. :)

2010-03-05 @ 07:08:26
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0