onsdag, redan?

Livet är fullt av roligheter.
Ibland känns det inte alls så roligt innan jag kommer
dit men det blir nästan alltid väldigt bra sedan.
Jag är ju i den där extremt tråkigt osociala fasen
där det enda handlar om att få spendera tid med kärleken.
Jag försöker ändå ta mig i kragen och göra lite annat.
Igår var jag och repade med C´s pappa och farbror 
för att vi ska spela på lillasyster T´s bröllop. 
Det gick bra och vi behövde inte hålla på så länge,
men det var i alla fall himla kul.
Efter jobbet var jag hemma hos Peter och spelade lite nya låtar där.
Det var också väldigt roligt och det kan bli så bra tror jag.
Idag ska jag till Vänersborg och repa med gossarna där.
Det blev plötsligt mycket musik av olika slag.

Vi har fortfarande inte lyckats sova ordentligt
så både jag och Y är ständigt trötta men jag mår så
vansinnigt underbart men kanske tråkigt bra.

Kommentarer
Postat av: Edie

Hej!

Kom och hälsa på snart igen. Livet här suger utan dig. Mamma försöker gunga min rumpa likadant som du gjorde men hon är kass på det. Hoppas vi ses snart.

Kram lilla E.

2010-03-31 @ 23:11:14
Postat av: malin

Lilla snuttan :) Det är klart att jag kommer, kan du hälsa din mamma. När du frågar så gulligt så smälter gamla Malinhjärtat.

2010-04-01 @ 10:20:10
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: V

Kom och gunga min rumpa med Mallan.



jag kan åka dit där Edie är så kan du göra det stereo.



Bu :(



Puss!

2010-04-02 @ 00:57:21
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0