härlig helg

För en gång skull har helgen känts lite längre än vanligt.
I fredags firade vi C och jag hade stora bonusbarnet med som
först var med på kalas och sedan sov över hos mig.
Pappan och lillasystern var hemma och hade mys och alla var nöjda.
Matilda kom ner till oss på lördag förmiddag och
vi städade akvariet och tecknade Manga.
En bra dag.

Simon ville gå till kompisen på filmkväll,
men jag tvingade med honom till Munkedal.
Det var inte så populärt.
Fy f*n för surande tonåringar.
Det gick över tillslut men det tog sin tid.
Han är verkligen mer långsint än vad jag är.
Det är väl drag från pappa S.
Lustigt nog var det så bra i Munkedal på söndagen så att
han inte ville åka hem så vi sov över där ytterligare en natt
och åkte direkt till skolan/jobbet nu på morgonen.
Det är inte så lätt att vara mittemellan barn och vuxen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är inte så lätt att vara mamma åt en mittemellan barn och vuxen... heller ;-)

2010-05-10 @ 15:41:16
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0