fredagsfundering


Idag är en underbar dag.
Det är fredag...igen.
Det är ganska ofta just måndag och fredag.
Däremellan är det också ganska ofta en alldeles för kort helg.
Jag har ett härligt mellangärdespirr som skickar signaler till munnen att le.
Här sitter jag och bara ler utan anledning.
Det är allt väldigt härligt!
Kanske inte helt utan anledning.
Källan är väl den fantastiska man som totalt
avväpnade mig i början av året och succesivt
har skalat av alla hårda lager hud.
Det är så fantastiskt att vara helt utlämnad
och vara tvungen att lita på någon annan.
Det tyckte jag inte från början.
Jag var så rädd och humöret gick i extrema böljor.
Inget hopp och ingen tro.
Det är skillnad nu. 
Det som ibland känns som ett helt liv är
i verkligheten bara 5 månader.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Där ser du!! Han är din hummer!

Vad härligt med sånt där magpirr....det saknar jag. Efter snart 18 år så hittar inte jag inte lika ofta magpirret. Kanske om jag ser något gammalt ex. Nej usch vad dåligt det lät. Men så är det ju. Man tror alltid att gräset är grönare på andra sidan. Fast man har meter högt gräs 30 cm från sig... :)



Önskar dig en härlig helg och förhoppningsvis med SOL!



kram

2010-05-28 @ 20:55:56
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: V

Det är Dig väl unt Mallan. Du är allt det bästa förpackat i en stark kropp.

Min fina.



Kärlek!

2010-05-29 @ 21:54:28
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Kim

Njut!



Apropå 5 månader, Edie är 5 månader idag.

Kram!

2010-05-30 @ 22:40:09
URL: http://kimkarnfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0