härligt

En underbar dag!

De senaste soldagarna har jag ägnat mig åt frösådd av diverse örter.
Det har blivit dill, persilja, basilika, timjan och tomat.


Även lite frön till sallad och morötter har kommit i jorden.

Rabarberna har kommit upp ganska bra. Hurra!! Då blir det snart paj :)


Jag satte några solroser igår också.
Jag har inte någon som helst erfarenhet av att odla.
På sin höjd har jag odlat morötter när jag var barn,
så jag hoppas att det kommer upp något.
Jag såg att hjärtpladen i basilikakrukan har tittat upp.
Då är det bara att få den att överleva också.
Det är lite mysigt i alla fall,
att gå här och pyssla.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Här regnar det :-/

2011-04-30 @ 14:38:55
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0