På tur

Återigen påväg till Uppsala.
Det är ett vansinnigt flängande både hit och dit.
I morse var jag på busstationen kl fem.
Det var alldeles för tidigt för mig men alldeles lagom för att hinna med bussen.
Jag försökte sova på bussen, men det blir ju alltid lite sådär.
Det är ganska bra att komma iväg på saker tror jag.
Även om jag inte alltid nöjd när jag måste åka är det väldigt skönt att komma hem.
Idag har det i alla fall varit luftigt i tåget och jag har suttit ensam
utan någon sätesgranne som gör det trångt och svettigt.
Det är kul att titta på folk på tåg. Just nu gick det förbi en riktigt slemmig typ.
Det var så att jag fick rys. Nej jag är lite trött fortfarande.
Kanske skuklle jag vila lite till innan det drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0