skitmorgon

Nu är jag hungrig.
I morse var jag så arg så jag inte kunde äta.
Det är mycket ovanligt.
Frukost är det allra viktigaste.
Fy fan vad det är jobbigt att gräla.
Jag önskar att vi kunde prata om saker som
irriterar på ett konstruktivt sätt.
I stället så skriks det
och gapas och kastas skit.
Vi är likadana båda två.
Lika dåliga på att ta kritik.
Ett riktigt kass morgonhumör hjälper ju inte till heller.
När skriket har kommit ut och
båda två är helt slut
så kommer pratet.
Allt löser sig så fint och bra och vi är så tillmötesgående.
Det hade varit bra om vi kunde plocka
fram den förmågan redan från början.
Nej, nu blir det pause för smörgås och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0