På tur

Chioggia och Venedig var helt härliga ställen. Varmt och skönt och mycket vackra småstäder. 
Första kvällen i Chioggia var jag ute och promenerade och såg mig omkring.
Jag var tvungen att fota de söta hundarna.
På cykeltur på måndagen. Många fick heta sina länders namn första dagarna eftersom det var så svårt att komma ihåg allas namn. Här ser vi bland andra Grekland, Polen och England.
 
Svärdfiskar till salu.
En liiiten bläckfisk som ska bli mat.
Alessandro, Jean, Josip, Andy och Georg. Nu har vi bättre koll på namnen.
 
De flesta middagar åt vi på hotellet men ett par gånger var vi på resturang.
Denna var den bästa och absolut den mysigaste.
 
Venedig på kvällen. Canal Grande var stor och tätt trafikerad.
En liten del av Piazza San Marco.
 
Jag är tvungen att ta med Y dit vid något tillfälle. Man ska tittas djupt i ögonen och hånglas när man är på sådana platser. Det var väldigt mysigt och andades tungt av romantik.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0