Utkast: Sep. 28, 2012

Såå trött!
Säkert en upprepning från förra veckan.
Jag behöver kaffe.
I helgen ska vi ha enhetskonferens.
Konferenslokalen ligger nära där jag bor men jag tror att jag ska stanna över i alla fall, så slipper jag att gå upp tidigt på söndag för att köra dit. Å så får jag ju hotellfrukost, mmm...
Jag gissar att frukosten på just detta hotellet är faaantastisk!
Förra året skulle vi leka lekar som påminde om fångarna på fortet. Det var ganska roligt förutom att laget jag och laget jag var med i var så bedrövligt dåliga. Jag måste inte vinna över andra. Tävlingen mot mig själv är mycket viktigare, men det är ju alltid roligt att göra bra ifrån sig.
Jag undrar lite vad dom har hittat på i år?
Nä, nu vill jag ha kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0