samtal med mig själv

Ååååhhhh.....
Jag vill fara iväg.
Jävla februari.
Det värsta är att sen kommer förbannade mars också.
Ssssuuuck!
 
Om jag hade haft tid så skulle jag göra andra saker än att gnälla.
Eller?
Jag skulle vilja ta mig tid att tänka och formulera mig.
Har jag inte tid då?
Kanske är det så att när jag har tid har jag ingen ork?
Troligtvis.
Vad gör man om den försvinner och man inte orkar hitta den?
Kan man tvinga fram lust?
Vet inte.
Det kanske blir bättre om jag prövar det.
Bättre än att inte.
 
Idag är det tisdag.
Jävla skitdag.
I morgon är det tråkiga onsdag också.
Ååhh...
Ja fast snart är det i alla fall torsdag.
Då ska vi spela biljard, umgås, ta en öl och åka buss.
Men, vad långt vi får gå från bussen.
Undrar om det kommer att regna?
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0