Butlers torsdag

Det var en jävla rolig spelning i går.
Det kändes bra, även när det snubblades på ord
och tajmingen inte var helt hundra.
Det gjorde liksom inte så mycket.
Det var en del folk där bara för oss
och det blir man väldigt glad över.
Jag tyckte att det var ganska mycket folk när vi spelade,
men det var ingenting om man jämför med
hur mycket folk det ramlade in efter vi hade spelat.
Jag har aldrig sett så mycket folk på
en torsdag på Butlers någonsin.
Synd att vi inte visste det innan.
Men det kanske var lika bra.
Tomas filmade sista låten och har lagt
ut på sin blogg för den som vill se.

Kommentarer
Postat av: Annah

Ni hade kul hörde jag skrattar funderade på att ringa er imorse när jag gick upp kl.04.50..men tänkte att ni nog behövde sova ut.. ;)

2008-05-16 @ 19:15:39
Postat av: Annelie

Och där var du ju liksom livs levande fast på film :-)

2008-05-17 @ 00:25:43
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, det var jättekul. Å det är nyttigt att se och höra det i efterhand, lite ocensurerad kritik.

2008-05-17 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0