baglady

Min morgon gick trögt.
Jag hade tänkt att skynda mig,
men ibland kommer jag på mig själv att
ta väldigt konstiga beslut.
Har man bråttom så tar man väl oftast
en snabbdusch? Inte Malin.
Nej, jag fick för mig att ordna till ett litet minispa istället.
Det var djuprengöring av håret plus inpackning,
fotvård och helkroppspeeling.
Insmord och glad insåg jag vad tiden var.
Aj aj aj.
Det hela startade nog då jag tittade mig i spegeln
(när jag äntligen hade masat mig ur sängen) och såg ett
spöke med stripigt hår och stora mörka påsar under ögonen.
Jaha, det var ju det där med sömnen.
Antingen får jag hitta en mirakelkräm eller så är
det nog dags att jag börjar sova ordentligt.



Kommentarer
Postat av: Annah

skrattar minns alla språngmarscher till bussen som vi klarat av genom våra år... tidsoptimist där! kram A

2008-05-13 @ 16:33:40
Postat av: Tomas

Känns igen. Allt förutom peeling och stripigt hår. Det är ju så svårt att slita sig ur duschen. Framför allt på morgonen om man är lite extra trött. Och lite extra sen.. :)

2008-05-14 @ 13:08:15
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jobbet är lite hemligt än så länge. Jag har blivit lite så att jag inte vill avslöja för mycket.. Vidskeplig eller vad ska jag säga.. :) Klart du får länka till min blogg.. Om jag får länka till din?

2008-05-14 @ 17:05:15
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0