Härliga Varberg

Jag har jobbat som galning hela sommaren. Inte för att det har varit någon särskilt somrig sommar, men man blir ju lite trött på att aldrig vara ledig. Min underbara vän och kamrat, Cathrine, har sommarstuga i Varberg. Den är nedärvd i släkten och det är många att dela med. När det nu äntligen var hennes vecka bjöd hon ner mig och Simon att  hälsa på. (Trots att hon som tonåring svor på att aldrig bjuda dit mig igen, eftersom jag övergivit henne redan efter en natt för att åka hem till den dåvarande förälskelsen.)
Det var vi inte sena på att hänga på, så natt mellan onsdag och torsdag tillbringades i liten vindplågad strandstuga med gångavstånd till lokala puben och tre ligister i högform. Simon och Cathrines stora tjej är ju 11 år och ganska coola, medan den lilla (6 år) är ett rastlöst energiknippe med massor av vilja. Men just denna kvällen var behagligt nog mer "valiumbetonad". Vi satt i myshörnet på John's Place och med alkofria drinkar till barnen(tyvärr utan paraplyer, men dock med sjöjungfrur i plast.) och öl till mammorna.
Så här mysigt var det...
image14
Cathrine och jag på stranden.

Mysbarnen på lokala puben med nöjda mammor

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Åh, vad härligt det ser ut!!
Love U Malin!
Kramar V

2007-08-27 @ 21:41:47
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0