Myskvällar på väg

Jag vill desperat ha lite julstämning och
gärna också lite mer energi och lust.
Planerar en riktig mysig helg med Simon.
Ska bara skrota runt och pyssla och
ta hand mig själv och mitt barn.
Skulle tycka att det var trevligt om folk bara
tittade in i förbifarten och hälsade på...
Vi får väl ser hur det går.

Det enda lusseaktiga som jag har upplevt idag
var ett mail från P med Luciasången.
Det tyckte jag om.
Ska fira två vänninor som fyller år idag.
Tyvärr är min fantasi ganska frånvarande just nu
och jag vet inte vad jag ska ge dem.
Det löser sig nog sedan.
Ser fram emot en trevlig kväll i Lysekil med
en massa godingar.


Kommentarer
Postat av: C

Vem vet vi kanske kikar förbi, M har julkonsert i U-A kyrka fredag och lördag kväll. Om ni har lust kan ni komma dit, börjar kl. 18.00
Kram

2007-12-13 @ 22:03:46
Postat av: m

Ja, det kunde vara mysigt.

2007-12-14 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0