Söta rara J

Häromdagen var Simons gudfar och
hälsade på.
Joakim bor i Göteborg och så kom
han bara för att vara med Simon hela dagen.
De spelade bowling,
åt på mcDonalds och
när de kom hem blev det guitar hero.
Simon var överlycklig!!

Joakim är en gammal kompis till mig så jag
var ju förstås också väldigt glad
att han kom och hälsade på.
Vi åt glass och pratade en stund.
Det var så roligt att se honom.
Jag är så glad att han är återförenad med söta Tina.
Hon är så bra.
Det är alldeles för länge sen jag träffade henne...
Om en månad så kommer det en bebis.
Hurra!!
Då ska vi uppvakta.
Jag ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: P

Rolandsson?

2007-12-20 @ 17:40:53
Postat av: M

japp!

2007-12-20 @ 21:23:09
Postat av: P

Du får hälsa så hjärtligt när du pratar med honom. Jag har alltid tycket om den mannen!

2007-12-22 @ 15:05:41
Postat av: m

det ska jag.

2007-12-31 @ 01:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0