helghistorier och luppögon

Nu har jag suttit och lyssnat på
Sandras och Emmas helgbravader.
Oerhört roligt!
För en gång skull är det
Emma som sitter med rodnande kinder
när lustigheterna haglar.
Annars brukar det vara jag som
underhåller dem med helgens skvaller.

Jag börjar få luppögon
 
Röda och svidiga.

Men nu måste jag fortsätta titta på maskar.

En av de senaste jag hittade var
en sån här, Scoloplos armiger,
ca 5 mm lång. De kan bli väsentligt mycket
större, men det finns inte så stora varelser i de här proven.

Kommentarer
Postat av: V

Lyssnar du så där skönt och avkopplande på radion också?

Kramar till Dig malin!

2007-11-27 @ 22:31:04
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: m

absolut!

2007-11-27 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0