Kul kväll!

Otroligt rolig afton.
En liten Annika var med oss.
Helt galen och så jävla rolig!!
Jag har inte skrattat så mycket på länge.
Jag hoppas att Cathrine och Annika
kan bidra med lite foton från kvällen.
Detta måste jag ju ha
förevigat på bild.

Sahara var skitbra,
men mina vänninor var bättre.

Jag mötte en man på övervåningen
som körde en helt ny variant...

"Hej" glatt överaskad röst.
"Hej", svarade jag mer försiktigt.
"Hur är det?"
"Jo tack, bra!"
"Jaha, och hur är det med han...Henrik då?"
"Va??"
"Ja, eller var det Fredrik han hette din kille?
"Eeeeehhh..."
"Martin?"
"Nej, jag tror du har tagit fel på person"
sa jag och började gå mot baren.
"Oj, då...Jaja, men har du kul här?"
svarade han och gick med.
"Ja då, jag har kul",
nickade jag och log.
Jag beställde en öl.
Han lutade sig mot bardisken, tittade mig i ögonen
och böjde sig fram och gav mig världens kyss.
Hallå!! vad var det som hände??
Jag backade lite och tittade mig lite generat runt.
Cathrine hade smugit iväg.
Hans telefon ringde och jag passade på att smita.
Det var nog inget fel på honom,
men kanske inte riktigt min stil.

Annorlunda!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Modig karl tycker jag :-) Man kan ju inte få mer än ett nej...

2007-11-19 @ 01:29:11
Postat av: P

Där har Annelie fel, man kan ju få ett ja också...

2007-11-19 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0