Liten och sliten

Vilken dag!
Stressigt från början till slut med en dator
som tar fem minuter på sig för varje kommando.
Nytt provdatasystem som fungerade
mindre bra och inte så våldsamt effektivt som
tanken var från början.

Ingen tid för lunch.
Fast eftersom man måste äta
så tog jag 10 minuter
till att äta P:s goda soppa på
självodlade rotfrukter och örter.
Tack!

Två minuter innan posten stängde var jag där.
Jag hann, men det var faan på håret.

Alltså, jag hade en jävligt ilsk period
tidigare på dagen.
Först och främst på grund av prylarna som inte fungerade
som de ska, men också på att folk ringde och skällde
och gnällde på saker jag inte har någon
kontroll över.
Men efter posten....
Så arg var det mycket länge sedan jag var.
Tårarna stod högt i ögonen och det
var tur att jag inte träffade någon jag
kände för fan vet vad jag hade vräkt ur mig.

Mycket svordomar, men sådant var läget.
Nu är jag hungrig, frusen
och ganska sliten.
Orkar inte göra resten av det jag skulle
ha gjort idag.
Det får vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0