verklig action, tack!

Jag tycker att det händer alldeles för lite nu!!
Lite action om jag får be.

Jag hade tänkt att åka en långhelg till Berlin
med Olivia men jag kan inte hitta några
billiga resor.
Jag kan inte slänga ut 4500 spänn för att ta mig
dit och hem om jag bara ska stanna i tre dagar.

Kan jag inte bara få trilla över något riktigt roligt?
Fast när fan ska man hinna trilla???
Jag sitter ju antingen och stirrar ner i en lupp
eller på en dataskärm.
Då är det svårt att hitta roligheter i livet.
Det kan ju ploppa upp en och annan virtuell förstås,
men det är ju inte riktigt samma sak.

Kommentarer
Postat av: V

Här händer det, mest hela tiden... Men kul? Inte ett dugg.

Hoppas du hittar en billigare resa malin!

Kramar vicks

2007-11-28 @ 17:58:20
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0