Positiva sanningar?

Jag sitter just och funderar på det där med att
man ska lista saker om sig som får andra att känna positiva känslor. 
Det var oerhört svårt.
Jag måste nog ändra mig och säga att det var ett
jävla dåligt tips.
Jag insåg just att jag inte ens kan lista saker som jag är...
i alla fall inte utan att vara sarkastisk.

Sanning nummer 1: Jag är kass på att komma på bra saker om mig själv.
Speciellt att tro på dom få som ändå ploppar upp.

Min fantasi är det i regel inget fel på,
men när det kommer detta så blir det stopp.
Det kan komma en och annan klycha som "Jag är snäll",
men det vet i fan om det är sant.
Jag är egoistisk!
Om det räknas in som positivt är jag tveksam till.

Kim: Här kom sanning nummer ett.
När jag har tänkt klart ska jag sammanställa.



Smashing pumpkins, så bra!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

De sju sanningarna om dig själv behöver ju inte vara positiva... så uppfattade jag utmaningen...Det var verkligen inte mina iallafall...;)

2007-10-31 @ 12:36:33
URL: http://saragidlof.blogg.se
Postat av: Anna

Är du intresserad av att gästblogga hos mig?
Maila till: [email protected]

Skriv namn, blogg, mail, rubrik och det du vill få sagt. Du får skriva om precis vad du vill, och som tack så länkar jag dig i min blogg.

2007-11-01 @ 01:23:48
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: malin

sara: nej, jag är med på att de inte måste vara positiva, men jag kopplade det hela till tidigare funderingar.... å så blev det en sanning.

2007-11-01 @ 01:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0