Rudolf får inte gå med

Tillslut fick jag tag i tomten.
Men tomten har inga kläder att gå ut i,
så han får snällt stanna hemma.
Jag ska gå med en mumie nu.
Med tanke på sällskapet så tror jag
att jag också får vara någon annan.
Tycker lite synd om Rudolf som inte får gå men, men...

Jag ska med min mammas hjälp slakta en svart
långklänning i kväll.
Jag ska spraya mina vita vingar svarta och
dekorera mig med svarta satinband.
Tillsammans med djuplila
knästrumpor och höga kängor så blir jag...

...Scary fairy!!!

En svartklädd pixie med goth-makeup.
Det knepigaste blir nog sminket,
annars tror jag att jag har koll på läget.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Annars hade mumie och ren varit en ganska rolig kombination. Ingen hade förmodligen fattat nånting :-)

2007-10-26 @ 17:51:09
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: V

Ambitiöst Mallan... Önskar att jag älskade utklädning och utklädning älskade mig, typ.

2007-10-27 @ 00:07:39
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: malin

tycker att det är så kul!!!

2007-10-27 @ 00:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0