Fredag

Barnets far är på tredagars miniturné i
grannlandet Norge, vilket innebär att
Simpan stannar en dag längre hos mig.
Fredagar är mysiga.
Denna innefattar nervslitande
simhoppsträning (jag kan inte förstå varför
jag är så omåttligt nervöst lagd ??)
och senare mys framför en förhoppningsvis
bra och underhållande film.
Det vet man ju aldrig förrän den är slut.
Vad det blir för film vet jag inte ännu.
Är det möjligtvis någon som sitter på bra tips?

Jag känner mig lite tråkig nu.
Det är helt klart dags jag ger mig ut i det fina och
hoppas på att jag träffar på lite roliga människor.

Kommentarer
Postat av: Annelie

"Little miss sunshine" är en underbar feelgood film passande både dig och honom. I love it!

2008-04-25 @ 15:33:13
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0