mardrömsnatt

I natt hittade jag kärleken.
Han, vacker som en dag,
försökte mörda mig.
Jag insåg också ganska snart
att det inte gick att lita på en enda
kvinna i min närhet eftersom
Han hade smickrat in sig hos alla.
Några vänninor som inte varit i närheten
var fortfarande lojala och det var
hos dem jag sökte hjälp och beskydd.
Det är ganska lustigt ändå....
Mannen är för mig helt okänd.
"Väninnorna" i drömmen som var
övergav mig och stod på Hans sida,
känner jag inte heller från verkligheten.
Mina hjälpande hjältinnor är mina
väninnor  från mitt riktiga liv.

Kommentarer
Postat av: Annah

men va du drömmer hemska grejer!! med såna drömmar borde d va du som härjar ikring om nätterna inte jag ju! =)

2008-04-21 @ 16:36:21
Postat av: Annelie

Ordet länge är relativt. Men nu är jag iallafall tillbaka med nya tag :-)

2008-04-22 @ 11:30:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0