fredag

Jag har inte riktigt kommit in
i vardagen ännu.
Semestern är slut och det är en stor sorg.
Jag är en mycket bekväm människa
och skulle gärna ha mycket mer ledig tid.
Visserligen en mycket rastlös typ
men jag har inte några större problem att
hitta intressanta saker att göra på ledig tid.
Nu sitter jag hos P och har just repat.
Vi åker och spelar på någon liten festival i Skåne i morgon.
Bo i lada, spela, lyssna och dricka vin kan jag leva med.
....
Jag är otillfredställd i livet just nu.
Kan inte mättas.
Ingenting räcker till.
Jag vill ha lite love.
Passion.
...
Svenska akademien på stereon, vin kanske kan döva mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk om kärleken finns i en lada i Skåne...

2008-08-22 @ 23:05:03
Postat av: Annah

håller me lisa! en härlig bonnadräng.. skrattar eller nåt?!

e så sjukt för jag känner igen mig exakt i va du skriver,tror d e "the love" som saknas oss gumman... men d kommer,skam den som ger upp.. =)

2008-08-23 @ 10:16:18
Postat av: Vicktoria

Skåne minsann... Aha, vad trevligt Malin!



Jag saknar dig. Kram och love från mig!

2008-08-24 @ 00:03:11
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: malin

Det var jättekul ! Jag hade nog hoppats på att den stora kärleken skulle uppenbara sig men det var så kul att lära känna alla underbara människor så det räckte. Jag älskade verkligen hela stämningen och alla människorna...

2008-08-24 @ 20:37:11
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0