julshopping

I natt drömde jag så där konstigt igen.
Jag drömde att jag tappade håret.
Jag drog handen genom håret och det bara lossnade.
Dessutom var den tjocka tofsen i min hand alldeles silvergrå.
Knepigt.

Sitter på jobbet.
Radion är på och det är musikhjälpen hela dagen
och fem dagar (eller nåt) framåt.
Det här är verkligen det bästa som hänt svensk radio på länge.
Det har aldrig varit bättre och det beror enbart på att det är
lyssnarna som önskar alla låtarna.
Tänk ändå vilken bra musiksmak svenska medborgare har och
tänk om radiokanalerna hade kunnat tänka sig att spela sådan musik
som svenska folket egentligen vill ha.
Då hade vi alltid haft så här bra radio.

I det deprimerande höstgrå tänker
jag just nu ta en pause från arbetet
för att åka ut och handla lite julklappar.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Själv drömde jag att man opererade ut en orm från min dotters mage rysning.

2008-12-16 @ 15:31:50
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annah

Fy då! ler jag brukar drömma att mina tänder smulas o ramlar ut i bitar jag...

hua,man e nog inte riktigt som man ska kanske.. =)

2008-12-16 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0