karlstad-uddevalla

Hemma igen.
Efter en helg med oväntade möten,
lite sömn och nya erfarenheter så är
det ganska skönt att bara krypa ihop
i en liten hög i soffhörnet och
kolla på TV.
Helghöjdpunkterna är nog
då jag stod öga mot öga med
en man som jag vet så otroligt mycket
om men han vet inte ens att jag existerar.
Det var en spännande känsla.
Jag har sålt korv på Löfbergs lila arena,
det har jag aldrig gjort tidigare.
Tack för helgen Annah.
Det är du och jag.

Det är Superbowl i natt och
det retar mig att jag aldrig
kan titta eftersom enligt tradition spelas
matchen på en söndag mittinatten.
Ja, det är ju inte mittinatten där,
men i Sverige är det det.
Jag skulle vilja se en riktigt bra film just nu,
men jag har ingen.

Kommentarer
Postat av: V

Snajsans helh Malin. Hockeyspelare minsann... ;)

2008-02-03 @ 23:53:42
URL: http://Http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Annah

Ja d e verkligen d gumman!!

2008-02-04 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0