Mina fina cheerleaders

I morgon är det Cheerleading DM i södra distriktet.
Tävlingen hålls i Vänersborg.
Min fd klubb arrangerar.
Jag är inte med dem längre
men mitt hjärta finns där, alltid.
Utav tjejerna på bilden så är fyra stycken ur "mitt" gamla
cheerA/Mixed lag, några är från det dåvarande juniorlaget
och ytterligare några är helt nya.
0_1.jpg 
Mina fina tjejer!!
0_1.jpg
En av programmets pyramider..
0_1.jpg
Jenny R (Bosse) i en scorpion
0_1.jpg
Jenny F (Fredrik) även hon i en scorpion

På grund av en del nya förmågor så är bygghöjden
på den lägre nivån, men jag hoppas verkligen
att de plockar upp allting en våning till nästa säsong.

Den som aldrig har varit på cheertävling
rekomenderas å det starkaste att infinna sig på den
närmaste tävlingen i området.
Otroligt underhållande.
www.dm2008.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0