QOTSA ikväll

Strax bär det av till Oslo.
Jag ska gå på QOTSA,
(alltså Queens of the stone age).
Det ska bli jättekul.
Jag är bara väldigt oplanerad.
Jag har inte duschat än.
Inte packat.
Inte ens tänkt på vad jag ska äta.
Eftersom frukosten intogs tidigt
börjar jag faktiskt redan bli lite hungrig.
Jag har inte handlat så
det blir ingen matsäck utav
mitt kylskåpsinnehåll.
Jag har i alla fall kollat upp
bussen till Torp, så jag
kan hinna i tid till säfflebussen.
Ja, det är nog dags att sätta igång då...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag måste också packa. Men det går att skjuta upp till imorrn tror jag. Jag är lat.

2008-02-26 @ 16:36:02
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0