En sjökänsla

Idag har jag varit en
kort sväng på sjön.
Jag hade tur.
Det har ju varit så tråkigt
väder så länge, men
idag var det stora blå revor
i den för övrigt gråvita himlen.
Tillochmed solen var med en stund.
Det var lite blåsigt men
jag var lycklig i alla fall.

Tänk att så lite gör så mycket.
Lite blå himmel, en upprörd sjö
och sedan en kopp kaffe i kontorsvärmen
gör mig leende och lugn.
image94
Mollösunds fyr.
Här (ungefär) var jag idag.
Även om vädret inte riktigt var
lika strålande så var det ändå
mycket vackert.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åååååh. Havet.

(Avundsjuk)

2008-01-17 @ 16:28:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: C

Ja, visst är det härligt med lite bättre väder, nu får det snart bli vår.... längtar
Kram

2008-01-17 @ 19:25:16
Postat av: Claes

Inte havet....det finns hajar där... :P

2008-01-17 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0