Hej måndag

Jag har varit datorfrånkopplad i helgen.
Mest på grund av att jag antingen har
haft besök eller inte varit hemma.

Efter en kort after work i fredags så
var det filmkväll på Bangatan 4.
Översovande kompis till Simon,
gravid kompisgranne och
en mamma från övervåningen
var med (förutom mig)
och tittade på monsterfilm,
drack te och åt chips och choklad.

Lördag vid middagstid hade vi öppet rep
i mitt vardagsrum.
Jag har lovat P att sjunga med
honom och Paulina på
Butlers på torsdag.
Så för att få lite feedback bjöds
frivilliga med hem till mig för
att lyssna och ge konstruktiv kritik.
Det var trevligt och de stannade till sena kvällen.

Söndagen ägnades åt att umgås
med den gamle fadern.
Han fyller år idag.
Systern, Danny, Simon och jag
var borta och var sociala under eftermiddagen.
Bristen på ordentlig middag under dagen
fick mig att spendera lite pengar på
middag med vänner på Mortens.
En utgift jag egentligen hade velat slippa
men av lathet och lust på fortsatt umgänge
med folk fick mig att ändå släppa på
mina ekonomiska restriktioner.

Jag har ju lovat mer bilder så jag får lägga ut en bild på P
med sin nya fina t-shirt. Jag lägger in orginalet som
inspirerade till idén nedanför....
image95image96
"Who the fuck is Tomas Modig?"

image98
Keith Richards med sin fina t-shirt.
Inte helt olikt va?
Tyvärr tar min telefon helt tråkiga
svartvita bilder så det blev roligare
med negativ.

Så var ännu en helg över.
En trevlig sådan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0