Jag har gjort det igen...

Fy fan för telefonförsäljare!
Idag kom tyvärr erbjudandet jag väntat på.
Tyvärr säger jag för att det var
försäljaren från hell, som ringde mig.

En överkäck kille på speed
ville sälja ett bredband inklusive telefoni.
Han jobbade för Glocalnet
och hade ett Faaantastiskt erbjudande.

Han pratade snabbt och osammanhängande
och kunde inte förstå att jag var tvungen att
fundera innan jag tackade ja.
Efter en stund gav jag nästan upp
med att få honom att svara på
mina frågor, men när jag sa att
det kanske var lika bra för mig att tacka nej,
så blev han mer tillmötesgående.

Han glömde lämpligt nog att berätta några saker,
som bindningstiden till exempel.
Det kom upp under den obligatoriska inspelningen
och faan vad det retar mig.
Nu var ju inte det några problem med bindningstiden och
det var ju faktiskt precis det erbjudandet jag väntat på,
men det tog emot att tacka ja till den extremt
påfrestande, hysteriska försäljaren.
Men nu är det gjort.
Fy fan för telefonförsäljare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0