Onsdag=Quiz

Nu har jag varit och quizzat
med Jönsson, Martin P,
Johan (jönssons chef) och Gunilla.
Det gick sådär.
Vi diskuterade några saker och
vissa av dem kom vi på,
vissa av dem kom vi inte på
och några gissade vi fel på.
Vi hade ett fel som sved
ganska kraftigt eftersom
första svaret vi skrev var rätt
och sedan ändrade vi.
Viket år dog Joe Strummer?
Det gjorde vår förlust.
Fan också!!
Det gör ju faktiskt ingenting,
men det är lite retsamt.

Jag träffade min vän
Mats idag också.
Det var trevligt.
Eftersom han bor i Malmö
blir det inte så ofta.
Han är rolig!

Go'natt !
I morgon ska jag ut på sjön.

Kommentarer
Postat av: moi

Var försiktig bara, Malin.

Kram

2008-01-24 @ 01:00:55
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0