Måndag igen

Nu börjar jag repa mig efter helgen.
Midsommaraftonen inleddes med lite ångest.
Jag hade tänkt att besöka två fester som inte
låg så långt ifrån varandra.
Problemet var timingen.
När jag var på väg till de andra insåg jag att
jag skulle stövla rakt in i maten.
Det lockade inte, så jag tänkte först vänta en stund
och åka lite senare, men det insåg jag sen
var en tråkig idé.
Jag ville ju också vara med och dricka öl
och inte bara köra framochtillbaka i bil.
Jag hoppade över den andra festen och fick alltså
väldigt dåligt samvete en stund.
Det gick över.
Jag hade otroligt roligt.
Festen slutade med ett mysigt hångel.
Det behövde jag verkligen.
Hångel är oerhört underskattat.

Lördagskvällen spenderade jag med
min Annah och hennes syster.
Vi var och kollade fotboll på butlers och
roades en lång stund av en tjej som stötte
brutalt övertydligt på en av mina quizkompisar.
Jag har aldrig sett honom så generad
och ändå hade han missat att hennes tröja
hade hasat ner över ena axeln och stannat
under det enorma bröstet. (Hon hade BH.)
Eftersom hon var ganska kort så hamnade
det praktiskt taget i hans knä, där han satt på en barstol.
Det var extremt roligt att se hans tafatta försök att bli av med henne.
Han är alldeles för snäll.
Kul kväll trots väldigt lite folk ute.


Kommentarer
Postat av: Vicktoria (moi)

Låter trevligt Malin.



Jag har inte sett annat än de här väggarna sedan i fredags...



Kram, V

2008-06-23 @ 23:59:07
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: malin

V: stackars dig ! Krya på dig.

2008-06-24 @ 11:00:02
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Grattis!! Mer hångel åt folket.

2008-06-24 @ 11:25:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annah

ja,håller me om att vi alla behöver mer hångel! men ja ökar ju inte mina chanser att få till det genom att tuppa av varannan gång vi går ut.. skrattar eller va säger du vännen?

2008-06-24 @ 16:07:24
Postat av: malin

Tack Annelie och ja Annah, mortens verkar inte vara bra för dig;)

2008-06-24 @ 23:12:14
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0