Vad gör du 6 juni?

På fredag ska vi packa picknickkorgen
och gå till Folkets Park.
Vi ska fira nationaldagen tillsammans.
Vänner och musik, god mat och dryck.
Alla är välkomna.
Jag tror att initiativet är taget av Lars eller Sari
och här kan du läsa lite mer om tid och sånt..
..scrolla ner lite för överst kommer annan information.
Jag hoppas på att få träffa alla jag känner.
Det är så många som jag inte har sett på så länge.
Kom !!

Nu ska jag gå ut och sätta mig och arbeta.
Vid min sida står en kopp nybryggt kaffe.
Solen skiner på mig och mina jordgubbar.
Livet är ganska behagligt nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gör som du Malin. Jag packar picknickkorgen o vandrar bort till Folkets Park! Vi ses.

2008-06-04 @ 19:12:37
Postat av: Annelie

Men det är ju så lååångt bort :-)



Jag firar på hemmaplan. Den lokala hembygdsgården skulle visst ordna nåt för barn med tillhörande föräldrar.

2008-06-04 @ 19:32:04
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0